هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

هوراد جوانمرد نیک

هوراد پیش دبستانی

1394/7/21 14:26
401 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم سلام بیشتر از 2 ساله که وارد این وبلاگ نشده بودم و امروز یهو دلم هوایی شد که بیام و اینجا و برات چند خطی بنویسم . 1 ماهه دیگه 5 سالت تموم میشه هرچند من و بابا تصمیم گرفتیم که تورو امسال بفرستیم پیش دبستانی آخه روزای آخر تابستون بدجوری دمق بودی و بهانه گیری میکردی و بدخلق شده بودی شب اخر تابستون بهت گفتم هوراد تو هم سال بعد میری پیش دبستانی یه دفعه گفتی خودم میدونم و بالش رو گذاشتی روی سرت و گریه کردی من و بابا بدجوری دلمون خون شد فرداش به مدیرتون گفتم که هوراد رو امسال بفرستین پیش دبستانی ممکنه سال بعد بخواد بره کلاس اول با اینکه با تحقیقاتم میدونم امکان نداره اما خب چاره ای نبود نهایت سال بعد هم میری پیش دبستان خیلی خوشحال بودی مخصوصا که لباس پیش دبستان رو هم گرفتی عزیزم بهت افتخار میکنم و بهترینها رو از صمیم دل از خدا برات میخوام.....

پسندها (1)

نظرات (0)