هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

هوراد جوانمرد نیک

روز كودك

1390/7/16 12:35
404 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني قربونت بره كلي نوشته بودم كه پريد يه فرصت مناسب دوباره مي نويسم فقط خواست بگم

پسر خوشگلم روز جهانيه كودك

ايشالله برات مبارك و فرخنده باشه از صميم قلب دوست داريم و ازاينكه من و بابايي رو انتخاب كردي ازت ممنونيم تو با اون قدم خير كوچولوت كلي خير و بركتو وارد زندگيمون كردي اينو از صميم قلب ميگم

بي نهايت دوست داريم و عاشقتيم

روزت مبارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پریا
16 مهر 90 13:18
زآستان رضا سرخط امان دارم رخ نیاز بر این پاک آستان دارم اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم درین چمن به صد امید آشیان دارم ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، آقا امام رضا عليه اسلام مبارکباد. حضورتون در وبلاگ دخترم باعث خوشحالیمون می شه